SERVICEAVDELING

 

I vår serviceavdeling er det Pau som er klar for å hjelpe deg. Vi svarer enten på e-post eller telefon. Alle henvendelser til Varri AS om reparasjon eller reklamasjon må fylles ut i linken til ventre.

 

For at våre produkter skal fungere optimalt og vare lengst mulige, ligger det gode råd under Bruk og vedlikehold. Her finner du videoer som guider deg igjennom hvordan du selv kan holde utstyret tipp topp, samt gjøre deg bedre kjent med produktet. 

 

Går det først noe galt, ligger det mange videoer og veiledninger på hvordan du kan fikse dette selv uner Reperasjoner, og oversikt over reperasjonsettene du trenger. 

Reparasjon

 

Vi er for gjenbruk og i veldig mange tilfeller kan en vare repareres istedenfor å bli kastet.

 

Unntaket er klatreutstyr da dette kan gå utover sikkerheten. I enkelte tilfeller kan ting brukes til andre formål; Skadede eller "for gamle" tau kan ofte brukes av for eksempel av skoler og barnehager, gå gjerne innom nærmeste skole og hør om de har bruk for tauet ditt :-)

Reklamasjon

 

Hvis du har kjøpt en vare det er fabrikkasjonsfeil på, kan du reklamere på den. Se mer om hva grunnlag for reklamasjon og hvordan du går frem for å reklamere.

 

 

 

Retur

 

Ved kjøp av feil vare kan du returnere den til oss. Husk at dette må skje så raskt som mulig og senest innen ett år. Varer som er eldre enn ett år vil du ikke kunne returnere. Varen kan ikke være brukt, den må være i emballasjen og emballasjen må være i perfekt stand slik at vi skal kunne selge den videre igjen.

Her finner du reparasjonskit til brennere, telt og liggeunderlag

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.