Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Levering

 

Når blir varene mine sendt, og hvordan kan jeg spore pakken?


Såfremt varene du har bestilt er på lager, sender vi normalt ut ordren første virkedag etter bestilling. Varene sendes normalt med Schenker. Så snart vi har pakket ordren din, sender vi ut en leveringsbekreftelse med sporingsnummer til deg på e-postadressen du har oppgitt (det kan ta noen timer før sporingsnummeret blir aktivt). Du kan da spore pakken ved å gå inn under ”ordrehistorikk” i kundesenteret på nettbutikken.

 

Hva betaler jeg i frakt?


Fraktkostnaden blir beregnet etter at vi har pakket forsendelsen. Om ikke "samlet levering" benyttes kan det tilkomme ekstra frakt.

 

Bedriftskunder:

Den raskeste og rimeligste fraktmåten for bedrifter er Bedrift Schenker. 199,- er kun en tentativ pris, fraktkosten beregnes ut fra gjeldende satser og er først tilgjengelig ved pakking av ordren (vekt og volum avgjør prisen). Vi har opphenting av Schenker hos oss hver dag (med noen få unntak ila året).

 

Privatkunder:
Standard fraktmåte for privatkunder er sending med Servicepakke Bring. Ettersom vi har betaling med kort for privatkunder, må vi sette én fast pris for frakt. Det er da kr 179,-. Dette forutsetter at ordren leveres samlet. Dersom du ønsker dellevering, vil fraktkostnad tilkomme på restleveringen.

 

Samlet levering

Standard leveringsmåte er "Samlet levering". Ved samlet levering blir varene først sendt når alle produktene i ordren er tilgjenglig på lager. 

 

Om du ønsker at vi skal sende de varene vi har tilgjengelig nå, og resten når det kommer inn, velger du bort "Samlet levering", men det vil da tilkomme frakt på restleveringer. Ønsker du andre forsendelsemåter, må du ta kontakt med oss på epost: post@varri.no

 

Frakt beregnes ved pakking hos oss. Vi vil alltid forsøke å finne beste og billigste fraktmetode.

 

Hentes

"Hentes" skal kun brukes hvis du skal hente varene på lageret. For Ticket to the Moon vil dette være i Halden (fra dette lageret er det kun sending som gjelder), mens alt annet hentes hos Varri i Hasleveien 15 E. Varene på hentes innen rimelig tid, ellers vil de bli sendt mot fakturering.