Levering
Når blir varene mine sendt, og hvordan kan jeg spore pakken?
Såfremt varene du har bestilt er på lager, sender vi normalt ut ordren første virkedag etter bestilling. Varene sendes normalt med Schenker. Så snart vi har pakket ordren din, sender vi ut en leveringsbekreftelse med sporingsnummer til deg på e-postadressen du har oppgitt (det kan ta noen timer før sporingsnummeret blir aktivt). Du kan da spore pakken ved å gå inn under ”ordrehistorikk” i kundesenteret på nettbutikken.
Hva betaler jeg i frakt?
Fraktkostnaden blir beregnet etter at vi har pakket forsendelsen. Om ikke "samlet levering" benyttes kan det tilkomme ekstra frakt.
Bedriftskunder:
Som standard har alle bedriftskunder levering med PostNord Stykkgods. Dersom sendingen skal til en privatadresse vennligst ta kontakt med oss for å endre fraktmåte. Prisen i ordrevinduet på 199,- er kun en tentativ pris og fraktkosten beregnes ut fra gjeldende satser og er først tilgjengelig ved pakking av ordren (vekt og volum avgjør prisen). Vi har utsending med PostNord hver arbeidsdag.
Privatkunder:
Standard fraktmåte for privatkunder er sending med PostNord MyPack. Ettersom vi har betaling med kort og vipps for privatkunder, må vi sette en fast pris for frakt på 99,- uansett ordrestørrelse og volum. Dette forutsetter at ordren leveres samlet. Dersom du ønsker dellevering, vil fraktkostnad tilkomme på restleveringen.
Hentes
"Hentes" skal kun brukes hvis du skal hente varene på vårt lager i Oppdal. Ordren plukkes, pakkes og faktureres, så er den klar for henting.